Groenhuis is de toonaangevende aanbieder van kwalitatief Nederlands nieuws in het Engels voor een internationaal publiek.

Round Up: opmerkingen over de Klonoa Phantasy Reverie-serie

Klonoa fantasy fantasy-serie deze week op de Nintendo Switch en de recensies stromen nu binnen.

Deze 2-in-1 remasterset bevat klassieke platforms Klonoa: de deur naar illusie En de Klonoa 2: Lunatea’s VeilEr is nu ook een demo beschikbaar om te downloaden in de Switch eShop.

Onze Nintendo Life-recensie begint de komende dagen, dus hier is wat enkele van de andere verkooppunten te zeggen hebben over de terugkeer van Klonoa!

Om te beginnen, de zusterwebsite duw de doos De PlayStation 5 – 7/10 gaf de erkenning dat het meer zou kunnen doen voor spelers die deze games tijdens primetime probeerden:

Phantasy Reverie Series is een relatief no-nonsense emoticon. Er zijn enkele verbeteringen in de kwaliteit van leven en de games hebben een nieuw likje HD-verf, maar als je Klonoa vroeger niet leuk vond, ga je dat ook niet doen vind het nu leuk. Als je Klonoa destijds niet speelde, heb je niet de nostalgische bril die nodig is om naar deze games te kijken en ze te zien voor iets meer dan ze zijn – een paar goede platformgames en een beetje meer, en dat is goed.”

zaktactiek Ze vond de comeback van Klonoa een “coole platformgame” en gelooft dat de platformdivisies het nog steeds kunnen uithouden tegen Mario en Crash Bandicoot:

“Al met al is de Klonoa Phantasy Reverie-serie een geweldige platformgame en ik ben blij te weten dat veel meer mensen deze geliefde games kunnen proberen. Wie weet leidt dit tot meer profs. Voor nu moedig ik echter iedereen aan Bij het ervaren van dit spel is de vreugde die het uitstraalt aanstekelijk, en de platformgame-dia’s wedijveren met die van Mario en Crash, terwijl ze ons er ook aan herinneren dat het op zichzelf staat en dat Clonea zijn eigen identiteit heeft.

Aanval van fanboy Bandai Namco’s nieuwste release heeft 4/5 sterren gegeven – huidige fans wordt geadviseerd om zichzelf te trakteren op de nieuwe releases:

“Als je bent opgegroeid met het spelen van Klonoa of in het verleden zelfs een verre interesse in de franchise had, moet je jezelf een plezier doen en jezelf trakteren op deze titels. Nu kun je twee van de beste oude platformtitels bezitten zonder honderden te betalen van dollars waardoor dit een gemakkelijke verkoop is voor degenen die van de franchise houden.Als je op zoek bent naar een platformgame-liefde die zijn hart op de cover draagt, zul je blij zijn te weten dat deze titels nog steeds heel goed standhouden, zelfs als ze niet zo gepolijst aanvoelen als sommige van de nieuwere games in het genre. Als je bereid bent om het aan te pakken Met wat frustraties over het verouderde ontwerp, loop je misschien tegen de geliefde Dream Warrior aan, zonder vragen te stellen.”

in meer dan spelers Bekroond met deze “veelgevraagde mod” 7.5/10 – hier is de vertaling:

“De Klonoa Phantasy Reverie-serie is een goede gelegenheid om opnieuw met onze jeugdpersonages te spelen. Het is een hoognodig symbolisch spel, maar had voor deze generatie betere dingen kunnen hebben.”

Hoe was je ervaring met Klonoa tot nu toe? Heb je de volledige game gekregen of heb je op dit moment alleen de demo geprobeerd? Laat hieronder een reactie achter.